اخبار
1402/10/30 شنبهمعرفی استان های برتر دانشگاه پیام نور در سال 1402
دانشگاه پیام نور استان تهران در بین چهار استان برتر کشور قرار گرفت
چهارمین اجلاس مشترک روسای استانی با اعضای هیات رئیسه و مدیران کل سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور از 26 لغایت 28 دی ماه 1402 به میزبانی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

.


دکتر تقی‌زاده؛ رئیس دانشگاه پیام نور، بحث و بررسی در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و حقوقی با توجه به اسناد بالادستی را از مهم‌ترین اهداف چهارمین اجلاس رؤسای استانی ذکر کرد.

به گزارش روابط عمومی، پایش و ارزیابی سازمان مرکزی از عملکرد استان‌ها یکی از محورهای این اجلاس بود که بر این اساس استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران و کرمان به عنوان استان‌های برتر کشور معرفی و از سوی رئیس دانشگاه پیام نور تقدیر شدند.



دکتر افشین‌مهر؛ سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران، کسب این جایگاه ارزشمند را به رؤسای مراکز و واحدها، مدیران استان، اعضاء علمی و اداری و دانشجویان این دانشگاه تبریک گفت.

متن پیام ایشان به این شرح است:

باسمه تعالی
 بار دیگر خدمات ارزشمند و همت والای هر یک از استادان و همکاران خدوم دانشگاه پیام نور استان تهران در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و حقوقی منجر به اعتلای بنیه علمی و اداری، بالندگی نظام آموزش عالی و تحقق جایگاه ارزنده در بین 31 استان کشور شد. به یقین کسب این موفقیت بزرگ که متکی به لطف الهی و مبتنی بر کوشش جمعی و انگیزه معنوی است، مدیون زحمات و تلاش‌های رؤسای محترم مراکز و واحدها، مدیران ارجمند استان و اعضای محترم علمی و اداری دانشگاه است.

اینجانب برخود فرض می‌دانم از دانشگاهیـان دلسـوز و متعهـد پیام نور استان تهران که فعالانه در به ثمـر رسیدن این موفقیت سهیم بوده اند، تقدیر و تشکر نمایم.

امید است با استعانت از درگاه حضرت حق و با تلاش مستمر و همکاری جمعی و تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی شاهد تداوم موفقیت‌های روزافزون دانشگاه ، ارائه خدمات شایسته به دانشجویان و پیشرفت و آبادانی کشور باشیم.
سلامتی و توفیق را برای شما از درگاه حضرت حق خواهانم.

وحید افشین مهر
سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر