اخبار
1402/9/5 یکشنبهدر دانشگاه پیام نور شهریار برگزار گردید
مراسم افتتاح مرکز رشد، خلاقیت و نوآوری شهید دکتر مجید شهریاری
مرکز رشد، خلاقیت و نوآوری شهید دکتر مجید شهریاری با همکاری دانشگاه پیام‌نور مرکز شهریار و سپاه سیدالشهدا ناحیه شهریار افتتاح گردید.

.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور مرکز شهریار، مراسم افتتاح مرکز رشد، خلاقیت و نوآوری شهید دکتر مجید شهریاری با حضور دکتر وحید افشین مهر رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر حمید قاسمی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شهریار،  سرهنگ عبدالهی معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا استان تهران و همراهان و همچنین جمعی از مسئولین و اعضای علمی دانشگاه در سالن اجتماعات شهید مصیبی برگزار گردید.
 این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله قرآن کریم، سرود جمهوری اسلامی ایران و کلیپ ویدیویی آغاز شد، متعاقب آن دکتر قاسمی ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به مهمانان و شرکت کنندگان، با اشاره به اینکه سنگ بنای ایجاد این مرکز در زمان ریاست سابق دانشگاه دکتر مهدی محمودی گذاشته شده، افتتاح این مرکز را فرصتی برای آغاز تولید علم همراه با ثروت و ضرورت و اهمیت توجه به این موضوع در مراکز دانشگاهی دانست.
 وی ابراز امیدواری نمود که در آینده‌ای نزدیک دانشگاه پیام‌نور شهریار طبق هدفگذاری این مجموعه به قطب علمی و فناوری غرب استان تهران تبدیل خواهد شد تا میزبان استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این منطقه باشد.
 در ادامه سرهنگ عبدالهی، ضمن تشکر از عوامل ایجاد این مرکز و تلاش‌های ایشان، با اشاره به هفته بسیج و تبریک این مناسبت از ظرفیت‌های بالقوه این مراکز در جذب ظرفیتهای نهفته علمی و فناوری غرب استان تهران و همچنین همکاری سودمند این دو بخش سخن گفت و آمادگی خود را برای پیشبرد هر چه بهتر این امر اعلام نمود.
 مراسم با سخنرانی دکتر وحید افشین مهر ادامه یافت، ایشان در سخنان خود ابتدا به تاریخچه دانشگاه پیام نور، تعداد دانشجویان، تعدد و تنوع رشته‌ها، سیستم آموزشی و همچنین به جایگاه شاخص این دانشگاه در عرصه‌های مختلف علمی کشور اشاره نموده و فرمودند:
 از اهداف ویژه دانشگاه پیام‌نور ایفای نقش اساسی و برجسته در توسعه مرزهای دانش، برقراری عدالت آموزشی و همچنین جامعه محور بودن فعالیتهای این دانشگاه است که ایجاد مراکز رشد، خلاقیت و‌ نوآوری با بهره‌گیری از توان افراد متخصص و کارآمد از مهمترین گذرگاه‌های دستیابی به این اهداف می‌باشد.
 ایشان همچنین با تقدیر و تشکر از عوامل ایجاد این مرکز، آمادگی کامل خود را در یاری رساندن به این مراکز در راستای تحقق اهداف و رسالت دانشگاه به عنوان دانشگاهی پیشرو در تولید علم‌ و ثروت و همچنین اشتغال‌زایی، اعلام نمودند.
 در ادامه دکتر خدادادی مسئول پژوهشی سپاه سیدالشهدا، به اهداف تعریف شده مرکز رشد، خلاقیت و نوآوری شهید دکتر مجید شهریاری اشاره نمودند.
 این مراسم با امضای قرارداد و تفاهم‌نامه بین دانشگاه پیام نور شهریار و سپاه سیدالشهدای استان تهران و همچنین بازدید از مراکز دیگر مستقر در این دانشگاه پایان یافت.

photo8001744503.jpgphoto8001756294.jpgphoto8001779825.jpg
                                          






 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر