آموزش
1400/4/20 یکشنبه مراحل استعلام گواهی تحصیلی در دانشگاه پیام نور
مراحل استعلام گواهی تحصیلی در دانشگاه پیام نور
مراحل درخواست و اخذ تاییدیه تحصیلی دانشجویان مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ کلیه دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور بایستی پس از قبولی در دانشگاه جهت استعلام گواهی‌ تحصیلی مقطع قبلی خود اقدام نمایند.

از سال 1399 کلیه استعلام های تحصیلی به صورت غیرحضوری و سیستمی انجام می شود، پاسخ استعلام گواهی تحصیلی (تائیدیه تحصیلی) برای تکمیل پرونده کلیه دانشجویان ضروری است و بدون وجود آن پرونده آموزشی دانشجو ناقص محسوب می شود.

درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک دانشگاهی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری با مراجعه به نشانی http://estelam.msrt.ir صورت می پذیرد.
مراحل انجام کار به شرح زیر است:
  1. شماره تلفن همراه دانشجو باید در سامانه مخابرات (اپراتور مربوطه) به نام دانشجو ثبت شده باشد.
  2. دانشجو با مراجعه به سایت http://estelam.msrt.ir و تکمیل اطلاعات مربوطه نسبت به دریافت کد پیگیری اقدام می‌نماید. (کد پیگیری از طریق پیامک ارسال می‌شود)
  3. کدپیگیری در پردازش 20270 سیستم گلستان توسط دانشجو ثبت می‌شود.
  4. اطلاعات تاییدیه تحصیلی به صورت برخط در پردازش 20270 و  پردازش 20640 قابل رویت و استناد می‌باشد.
  5. در مواردی که اطلاعات تاییدیه تحصیلی در پردازش 20640 درج نشده باشد از طریق مکاتبه با دانشگاه صادر کننده مدرک قابل اقدام است.
نکته: دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی برای تعیین دروس جبرانی باید ریزنمرات مقطع تحصیلی قبلی خود را به مرکز محل تحصیل ارائه نمایند و جهت انجام مکاتبه در این خصوص لازم است با کارشناس مرکز تماس گرفته شود.

دانشجویان مقطع کارشناسی پس از پذیرفته شدن در دانشگاه بایستی جهت درخواست و اخذ تأییدیه تحصیلی سیستمی مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی به سامانه emt.medu.ir مراجعه نمایند و پس از انجام مراحل آن کدپیگیری صادره را هنگام ثبت نام اولیه و غیرحضوری در سیستم گلستان بارگذاری نمایند.

فایل پیوست راهنمای گام به گام نحوه‌‌ی ارائه درخواست، پیگیری و دریافت تأییدیه تحصیلی را از لینک انتهای صفحه دریافت نمایید.
فايل هاي مربوطه :
راهنماي+اخذ+تأييديه+تحصيلي+سيستمي+مدارک+ديپلم+و+پيش+دانشگاهي.pdf1.81 MB

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر