اخبار
1402/2/19 سه‌شنبهسرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران در اولین نشست مدیران گروه های آموزشی تاکید کرد:
حمایت دانشگاه از تولید محتوهای آموزشی و الکترونیکی توسط اساتید /تصاویر
نخستین نشست مدیران گروه های آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران با حضور دکتر افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر شجاعی فرد معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه، معاون آموزشی استان و مدیران گروه های آموزشی در ستاد استان برگزار شد.

.


به گزارش روابط عمومی دکتر وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران در این نشست ضمن تبریک روز معلم و استاد اظهار داشت: یکی از اقداماتی که اساتید دانشگاه با راهنمایی مدیران گروه می توانند انجام دهند تولید فیلم و محتواهای آموزشی در زمینه های درسی اختصاصی می باشد که تولید چنین محتواهایی باعث درآمد برای خالق محتوا خواهد شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران همچنین گفت: ایجاد کارگروه های آموزشی و همچنین برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت علاوه بر درآمدزایی برای اساتید و مراکز باعث معرفی بیشتر دانشگاه با جامعه و ارتباط آن با مخاطبین بیشتری می شود.

وی ادامه داد: مدیران گروه های آموزشی با حمایت از انجمن های علمی از فعالیت ها فرهنگی، آموزشی و همچنین مهارتی دانشجویان  استقبال کنند.

در این نشست همچنین معاون آموزشی استان به بررسی وضعیت گروه های علمی پرداخت و مدیران گروه نیز پیشنهادات و راهکارهایی نیز ارائه کردند.   






 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر