اخبار
1402/2/19 سه‌شنبهسرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران خبر داد:
اختتامیه جشنواره ملی رویش 24 اردیبهشت ماه برگزار می شود / رشد 14 درصدی آثار دانشجویی
سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران از برگزاری اختتامیه جشنواره ملی رویش دانشجویی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در روز 24 اردیبهشت ماه خبر داد.

.


به گزارش روابط عمومی دکتر وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: اختتامیه ششمین جشنواره سراسری رویش به میزبانی استان تهران در روز یکشنیه 24 اردیبهشت ماه در دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق با حضور مسئولین سازمان مرکزی و وزارت علوم برگزار خواهد شد. 

دکتر افشین مهر همچنین از ارسال بیش از ۴۳۶۰ اثر دانشجویی به دبیرخانه جشنواره دانشگاه خبر داد و گفت: این آثار در مقایسه با سال گذشته رشد ۱۴ درصدی داشته که هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی مورد تایید داوران جشنوراه قرار گرفت.

وی درباره محورهای جشنوراه رویش گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور دستاوردهای های خود را در بخش های کانون های برگزیده، ایده ها و طرح های برگزیده، دستاوردهای فردی (هنرهای تجسمی، صنایع دستی، دکلمه خوانی ادبی، عکس و موسیقی، گویندگی و اجرا) و همچنین دستاوردهای گروهی شامل (تئاتر، موسیقی، فیلم کوتاه و چند رسانه ای) ارسال کردند. 

لازم به ذکر است که اختتامیه هم به صورت حضوری و هم در آپارات به آدرس (yun.ir/rooyesh  ) از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر در دانشگاه پیام نور تهران شرق برگزار خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر