اخبار
1400/7/28 چهارشنبه وحدت امت اسلامی راهبردی بنيادين در اقتدار امت اسلامی
وحدت امت اسلامی راهبردی بنيادين در اقتدار امت اسلامی
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران: پيامبر اعظم (ص) وحدت امت اسلامی را از راهبردهای بنيادين اقتدار امت اسلامی در تمام زمان‌ها و مكان‌ها می دانستند.

.


مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران از واحد ملارد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی در جمع کارکنان ملارد ضمن گرامیداشت هفته ی وحدت در خصوص شخصیت والای حضرت محمد (ص) اظهار داشت: پيامبراعظم (ص) اسوه كامل تقوا، اخلاق، ادب، تواضع، صبر، امانتداری، صداقت، وفاداری و سیاست بود و الگو قرار دادن سيره آن حضرت، برای مسلمانان كارآمدترين راه‌كار رستگاری، سعادت  و تحقق وحدت اسلامی است.

وی افزود: سرآمد در امانت داری، بی همتا در زیبایی سیرت و صورت، وفادار به قول و پیمان که در راستگویی از دوران جوانی لقب امین به او داده شده بود. پيامبر (ص) با تاسیس نهضت اسلامی شكاف‌های اجتماعی را به وحدت تبدیل و فاصله ها را به هم پيوند داد.

پيامبراعظم (ص) وحدت امت اسلامی را از راهبردهای بنيادين اقتدار امت اسلامی در تمام زمان‌ها و مكان‌ها دانستند و براي برپايی وتحقق آن، تلاش‌های فراوانی کردند.
در ادامه مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان تهران به همراه خانم نادره بحری رئیس واحد ملارد ضمن بازدید از بخش های مختلف به گفتگو با کارکنان پرداختند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر